ALGEMENE VOORWAARDEN
Helder.
Wij houden van simpel en helder, zo hebben wij ook onze algemene voorwaarden in duidelijke taal opgeschreven.

Artikel 1. DEFINITIES
Het is niet nodig je een hele lijst met definities op te sommen als wij onze algemene voorwaarden in duidelijke taal hebben opgeschreven. Mocht je toch vragen hebben, dan kun je hieronder zien hoe je ons kunt bereiken.

Artikel 2. IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER
Wij zijn Psychologiewinkel B.V.

Bezoek en correspondentie adres:
Prins Willem Alexanderlaan 421  / Gebouw Vloer 055
7311 SX Apeldoorn

www: https://emdrshop.nl
email: info@psychologiewinkel.nl

KvK-nummer: 56140711
BTW-identificatienummer: 851989317B01

Artikel 3. TOEPASSELIJKHEID
1 Graag brengen wij onze algemene voorwaarden bij jou onder de aandacht. Wij hebben hierin beschreven wat wij van elkaar mogen verwachten als je iets bij ons koopt of hebt gekocht.
2 Ook als wij aparte voorwaarden vermelden bij specifieke producten, dan gelden deze algemene voorwaarden.

Artikel 4. HET AANBOD
Je krijgt van ons altijd eerlijk te horen wat en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Staat er volgens jou een fout bij een product? Dan horen wij het graag en mag je ons verzoeken om het product conform de productinformatie te leveren. Wij kunnen dit natuurlijk alleen doen wanneer de fout duidelijk geen blunder is en je van te voren had kunnen weten dat de productinformatie niet klopt.

Artikel 5. DE OVEREENKOMST
1 Je koopt online producten bij ons in een veilige webomgeving. Wij werken iedere dag aan een veilige en betrouwbare omgeving.
2 Als je bij ons een aankoop doet, sturen je daarvan per e-mail een bevestiging.
3 Je ontvangt van ons alle informatie en gegevens die horen bij je bestelling, en het meeste vind je ook op onze site. Wij adviseren je wel ook de (digitale) bon goed te bewaren.

Artikel 6. HERROEPINGSRECHT
1 Heb je jouw bestelling ontvangen, één keer uitgetest, en voldoet het niet aan je verwachtingen? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling terug.
2 Wij accepteren het ook als je het gewoon wilt retourneren tijdens de bedenktijd.

Artikel 7. VERPLICHTINGEN TIJDENS BEDENKTIJD
Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zolang wij daarna het product in dezelfde nog kunnen verkopen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer aan iemand anders te verkopen is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

Artikel 8. VERZENDKOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING
Verzendkosten in geval van herroeping zijn voor uw eigen rekening.

Artikel 9. VERPLICHTINGEN VAN PSYCHOLOGIEWINKEL BIJ HERROEPING
Zodra jij binnen 14 dagen aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:
• We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging, en;
• We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling terug.

Artikel 10. UITSLUITING HERROEPINGSRECHT
Ook jij begrijpt dat je niet alle artikelen kunt terugsturen:
• Producten waarvan het algemeen als onhygiënisch wordt beschouwd om een gebruikt product te retourneren;
• (Software)producten waarvan de verzegeling is verbroken of is geopend. Of als (bijgeleverde) software is geïnstalleerd of geregistreerd.
• Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
• Correct uitgevoerde diensten, zoals kosten voor bijzondere verzendopties en levering op afspraak.

Artikel 11. DE PRIJS
1 Zie artikel 4.
2 Alle genoemde prijzen zijn incl.btw. 
3 Orders boven € 50,-- worden altijd gratis verzonden.
4 Kies je voor bijzondere verzendopties, dan zullen wij je vooraf informeren over de bijkomende verzendkosten hiervan.

Artikel 12. CONFORMITEIT EN GARANTIE
1 Zie artikel 4.
2 Je hebt recht op een goed product. Klopt er toch onverwacht iets niet, dan lossen we het op.

Artikel 13. LEVERING EN UITVOERING
1 Wij werken hard aan een goede ervaring met ons.
2 Als je bij ons bestelt, ontvang je het binnen enkele werkdagen in huis. Tenzij we iets anders met je hebben afgesproken. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kun je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling zo snel mogelijk teruggestort.
3 Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag je altijd ruilen.
4 Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.

Artikel 14. BETALING
1 Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst je bestelling in orde.
2 Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

Artikel 15. KLACHTENREGELING
1 Allereerst vervelend als er een klacht is.
2 Wij willen je klacht zo goed en snel mogelijk oplossen. Daarvoor vragen wij het volgende te doen.
a. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
b. Uiterlijk binnen 5 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

Artikel 16. GESCHILLEN
Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak voor te leggen aan een rechter in Nederland. Als je daarvoor kiest, vinden wij dat oprecht jammer. Maar we respecteren je keuze.

Artikel 17. AANVULLENDE OF AFWIJKENDE BEPALINGEN
Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.